Xiaomi a deschis primul magazin fizic din România în incinta ParkLake Shopping Center din București. Noul magazin face parte din strategia de consolidare a prezenței companiei pe piața locală și este primul spațiu operat direct de Xiaomi. Consumatorii vor putea descoperi aici o gamă variată de aproape 40 categorii de produse.
„Deschiderea primului nostru magazin propriu în România reprezintă un moment important în evoluția Xiaomi pe piața locală. Ne dorim să fim mai aproape de utilizatorii noștri, de aceea am mizat pe canalele online pentru acoperire națională, dar și pe magazinul fizic ca să le oferim fanilor Xiaomi oportunitatea de a experimenta direct întregul nostru ecosistem de produse. România este una dintre cele mai dinamice piețe din Europa Centrală și de Est, iar investiția în retail fizic reflectă angajamentul nostru pe termen lung față de această regiune și față de comunitatea Xiaomi. Mai mult, această deschidere face parte din inițiativa Xiaomi New Retail, axată pe oferirea unei experiențe excepționale pentru utilizator prin integrarea online–offline și prin procese complet digitalizate”, a declarat Linshan Zheng, Country Manager, Xiaomi Romania.
Primul magazin Xiaomi: spațiu dedicat ecosistemului Human x Car x Home
Noul spațiu Xiaomi Store ParkLake este conceput ca un hub de experiență unde vizitatorii pot descoperi întregul ecosistem Xiaomi. Acesta integrează o gamă variată de produse, incluzând toate categoriile pe care consumatorii le pot găsi și în online cum ar fi telefoane mobile, tablete, ceasuri inteligente, produse smart pentru casă din ecosistemul AIoT și chiar soluții pentru mobilitate urbană cum sunt trotinetele.
În total, in jur de 300 de produse din toate categoriile sunt disponibile în magazin și așteaptă să fie descoperite de fanii Xiaomi, precum telefoane emblematice precum Xiaomi 15 Ultra sau Xiaomi 15T Pro, aspiratoare robot, televizoare, monitoare, scutere electrice ori soluții inteligente pentru casă. În magazin vizitatorii pot beneficia de recomandări personalizate din partea unei echipe dedicate de șase consultanți.
Interesul crescut al consumatorilor români a arătat că Xiaomi este în prezent al doilea jucător pe piața de smartphone-uri din România, cu o cotă de 18% în Q3 2025 (potrivit datelor Canalys/Omdia). Printre cele mai populare produse se numără smartphone-urile Xiaomi 15T Pro, Xiaomi 15 Ultra și seria Redmi Note 14, alături de aspiratoarele robot din gama Xiaomi Robot Vacuum S20 și Xiaomi Robot Vacuum X20 și purificatoarele Smart Air Purifier 4.
Planuri pentru 2026: extinderea rețelei și a gamei de produse comercializate în România
Deschiderea magazinului din ParkLake este parte dintr-un plan global, prin care Xiaomi își extinde accelerat rețeaua de retail. De aceea, compania evaluează oportunități pentru noi locații în România, iar pentru 2026 ia în calcul posibilitatea deschiderii altor noi puncte de lucru fizic, adaptând ritmul dezvoltării la dinamica pieței și la nevoile consumatorilor.
Mai mult, pentru anul viitor Xiaomi vizează extinderea segmentelor de produse comercializate pe piața din România prin aducerea de noi categorii cum ar fi mașini de spălat cu uscător, frigidere și aparate de aer condiționat.
